Alice i underlandet

Fört och främst: Vad har hänt med melodifestivalen? skitlåtar!

Det var match mot Aranäs idag och i min kalender hade jag skrivit KROSSA! Vi levde la inte upp till det ordet direkt men vi åkte iallafall hem i snöyran med en vinst vilket kändes otroligt skönt!

Imorgon ska jag fika med Linda i stan, det var ett tag sedan jag träffade henne och Emma.. fast Emma och Sara kunde inte så det blir bara jag och Linda men det blir mysigt det med =)
Ska även springa ett litet ärende till Bergakungen och hämta ut två biljetter till Alice i underlandet som jag ska gå på med
Ida den 7/3!! Vi har längtat länge efter denna filmen och nu äntligen kommer den! Hoppas verkligen att den lever upp till mina förväntningar.. den är även i 3D så det kommer bli ballt! :D



Att Johnny Depp är med gör ju även det hela bättre


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Ja, den var bra. Men inte till eurovision. Fanns ingen jag ville skicka ikväll. Haha.

Postat av: Iris ♥

Hej, fin blogg! :)

Allt bra ?



Gud vad fin du är!



P.S Kolla gärna in min blogg, behöver hjälp med att hitta en bra mobil. Förslag ?



Puss! ♥

2010-02-21 @ 17:44:58
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: emma

jo det var han visst! love darin!

2010-02-23 @ 20:41:20
Postat av: jch

Match, i vilken sport?

Jag ska också gå och se Alice i Underlandet.

2010-02-27 @ 14:43:53
URL: http://musikochfotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback