One week to Christmas!

Om exakt en vecka sitter jag antagligen i soffan och kollar på något trevligt program med familjen, eller vi kanske t.om. spelar sällskapsspel? who knows?

Nu är jag hemma från sista träningen innan "juluppehållet", om man nu kan kalla det så, 1 ½ vecka kanske inte riktigt räknas.. iallafall så var vi inte många men kul hade vi.. blev lite handbolls kubb och minihandboll =) bra avslutning tycker jag och så fick även våra tränare en lite present som tack för att dom står ut med oss kan man säga ^^

Imon går jag på jullov genom att avsluta med en omtenta som jag faktiskt pluggat riktigt bra till (hoppas jag kan vara så motiverad till nästa tenta som kommer) ge mig tentan Jag är redo!

Nu kvällsmat sen sängen.. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

Lycka till imorgon :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback