Dan före dopparedan

Ååå vad jag älskar snö just nu :D trodde aldrig att vi någonsin mer skulle få en vit jul men å så glad jag är!
Fast kl 7 imorse blev jag däremot inte så glad då (snöplogaren)? bestämde sig för att ta utan all snö utanför mitt fönster där det är en grusplätt så det lät som in i h*lvete!, inte uppskattat, men jag lyckades iallafall att somna om efter de 10 minuterna (kanske mer?) som han höll på!

Idag ska jag bara vara hemma, har varit i stan de tre sista dagarna så det sitter fint med en hemmakväll=) däremot består den av julstäd, måla naglarna, duscha, slå in julklappar å lite sånt.. men julskivan är iallafall på nu och julgranen kom upp igår så jag är snart i full julkänsla eller hur man ska beskriva det..

Så nu ska jag börja för att hinna med allt idag! God Jul


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

sv; Jag va ett nummer från resan till sydafrika :(. 13 kom och jag skulle ha 10 :(.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback