BLOGGTORKA!

Hej och Hå! nu är jag tillbaka =) har inte bloggat på ca 3 veckor, stor bloggtorka med andra ord.
så därför skriver jag lite nu fast jag orkar inte skriva om allt som hänt under dessa tre veckorna utan jag börjar från och med idag ^^

Skolan började idag, det var ganska så jobbigt att gå upp kl 7 när man är van vid att gå upp kl 12 men jag vänjer mig nog snart igen. Vi började iallafall med Näthandel där vi som vanligt inte gjorde någonting, kollade bara lite bloggar å så, vi är ju sen läge färdiga med våran hemsida så därför fanns det inte mycket att göra. samma sak var
det med UF, så vi behövde inte stanna kvar länge.
I väntan på Engelskan drog jag och Sara upp med mobilerna och började filma och ta kort på Emma, det gör vi när vi har absolut tråkigt : P
På engelskan fick vi lösa lite konstiga uppgifter och sedan fick vi smaka på tre olika te. det var inte gott.

Idag har jag även varit ute och kört en massa med pappa. det gick ganska bra faktist fick 1 kärringstopp (någon gång måste det ju nästen komma^^, )

Match imon mot Sävehof, eller var det kanske S-hof =/ don't remember. vad jag vet är iallfall att det i Partillebohallen . får se hur det går men det skulle vara jävligt gött med en vinst nu.

Nu ska jag äta och titta på tv heela kvällen (börjar 11.30 imon så jag får sova till 10.00 :D gööött)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej jag har fått mitt photoshop men det finns att få gratis på många olika sätt.. Första är väl att man kan ladda ner ett prov photoshop på deras hemsida, då får du prova på i 30 dagar.. sen när prövotiden har gått ut så kan du ju leta en "key" på internet.. Sen kan du ju ladda ner photoshop i vilket nerladdningsprogram som helst :)

Postat av: emma

i'm bringing sexy back.

2008-01-10 @ 14:19:30
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback