Fredag

Hejs svejs.
Idag är det äntligen fredag igen och "första" dagen på sportlovet kan man säga. Sitter nu i skolan med Linda, vi ska jobba på vårat cp jobbiga projektarbete.

Imorse var jag as stressad, jag råkade ta fel buss och sen var spårvagnen försenad och jag hatar att vara stressad så när jag väl kommer fram är det helt svart i salen! NEEEEEEJ HAR VI INGEN DOMARKURS IDAG?? tänkte jag. så det blev att jag fick sätta mig vid en dator så länge medans jag väntade på Linda.
Sen ska jag fika med Anna och ikväll blir det myspys framför Let's Dance =)

Imon ska ja sova läänge och på kvällen är det tjejmiddag hos Jennie som fyllt 19 GRATTIS IGEN ^^

På söndag är det match mot Mölndal med Damerna (hoppas jag spelar bra denna gången iallafall)

så ser min helj ut nu måste jag plugga

hej dåå


Kommentarer
Postat av: emma

Ha en bra helg =) Puss!

Postat av: Linda

projektarbete is the shit, haha:)

2008-02-08 @ 16:46:51
URL: http://spiritofangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback