Alla <3 Dag

image194

Hej! Är nu hemma från träningen (har varit ett litet tag)
den var inte så jobbig, förutom i början då på uppvärmningen då vi körde Idioten!!
Alla vet kanske inte vad det är, men iallafall när vi körde den för första gången kändes allt bra då vi skulle springa vanligt... Men andra omgången så skulle vi backa en bit, springa tillbaka backa längre, springa tillbaka osv.... när jag sen sprang-backade över hela planen så fick jag sån mjölksyra som aldrig förr, så när jag sen skulle ?rusha? tillbaka så vek sig bena under mig, dom var verkligen nära på att kollapsa så alla började skratta (Lawe mest) det var faktiskt läskigt. Men vi vann iallafall! =)

Till träningen hade även Magnus tagit med sig Gele-hjärtan eftersom det är Alla hjärtans dag idag. Det var mycket gott och onyttigt.

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Tack det var roligt att höra! Visst kommer jag att ha det :) Jag har designutlottningar rätt ofta, så håll utkik ;)

ha det fint! kram

Postat av: Sara

Svar: Lina! En weekend är typ fre-söndag.. :P

2008-02-21 @ 15:17:47
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Jennipher

mohahha, jag hade rätt (A) gymtesterna är halv nio ;)

2008-02-25 @ 18:24:05
URL: http://jennipherja.bilddagboken.se
Postat av: Lina

jennipher: haha joo jag och sara såg det sen:P det första jag sa va "fan vi hade fel" :P haha

2008-02-26 @ 18:07:11
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback