svamp.

Idag var det då Mattenationel. säjjer då som Jannike det gick RUMPA! och mer behöver jag inte förklara :P
är iallafall skönt att det är över.
Sen åkte jag Sara och Emma (otroligt va?) in till stan och syndade!! vi gick på MC och åt varsin Frölunda Målet för att vi var så fruktansvärt hungriga..
Sara gick sedan till sin buss men min gick inte förrän om 40 min så jag gick med Emma till Intersport.. jag tjatade på henne att hon skulle köpa intersport strumpor men hon köpte att par tråkiga istället ^^
Sen gick vi en snabb sväng till Gina Tricot och jag hittade ett jättesött halsband (en flugsvamp) som jag köpte =)



Imon är det gå-dag i skatås samtidigt som vi ska göra en naturuppgift! så tråkigt.. men sen är det helj igen =) och eurovision song contest på lördag.. heja THE ARK!!!


Kommentarer
Postat av: emma

Bläckvard, du tycker så mycket om svampbob så du vill ha en svamp runt halsen =D

Postat av: Sara

FYFAN VA SNYGGT HALSBAND! :D kan jag få låna det ngn gång? (A)

2007-05-10 @ 18:54:02
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: syster

hehe det halsbandet kansek jag ska "råka" få med mig ner till skåne nästa gång jag e hemma!! =) blir nogså......

2007-05-10 @ 19:17:10
Postat av: Lina

haha jag får nog gömma det nästa gång du kommer.. kanske har "tappat" bort det då :P

2007-05-10 @ 20:48:02
URL: http://writteninthestars.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback