Bio 12/2 - 07

Måndag Första dagen på lovet. Jag satt vid datorn i min ensamet och helt plötsligt får jag ett oväntat samtal som var från Ida min baby<3 Hon undrade om jag ville vara med henne, och eftersom jag bestämt mig för att skita i träningen så passade det perfekt!
Vi bestämde oss för att gå på bio på Lina's Kvällsbok! Haha den var grym den filmen :D såå pinsam att det blev as råålig, jag och Ida satt å skämdes i Publiken.. ni måste se den =) så förstår ni vad jag snackar om ^^, Men innan bion så satt jag och ida och diggade till "Everylittle thing she does is magic" en riktigt going låt =D Sen begav vi oss till Paprike <3 mee liike! haha käka lite mummsit där :D
och när vi väl kommit fram till bion :O tror ni inte att jag har glömt den jävla biobiljetten hemma ? såklart fast inte hängde jag läpp för det inte.. det var "bara" att betala en hundring =/
Sen kollade vi på Filmen och den var som sagt bra ^^,
Efter filmen blev vi glada oxå för att vi upptäckte att vi skulle hinna med vår buss och slippa sitta på nisse terminalen i en timma :D
Väl på Bussen så kommer även Jonna på.. Hon skulle till Rebecca så det var tur att jag och Ida var på så att hon hitta, hon hade liksom aldrig vara i bonneland olofstorp förut ^^,
Jag och Ida följer med till Rebecca "eller Bexxi som hon är kallad av Ida"  där satt vi och småsnacka lite och tog vackra kort. Men sen kände jag och Ida att det var tid för oss att dra. Vi skulle ju liksom se på
Star Wars episode VI <33 eftersom ida inte sett den :) först gick ida in på internet för att fixa lite bilder till bilddagboken och då passade jag på att kela med hennes Katt Elvis =D han tyckte det var mysigt tror jag ^^, Vi kom till sängs undefär halv 3 på Natten och vi skulle upp 8 sen på morgonen ^^, smart tjejor! men detta var en lyckad och trevlig dag! lite bilder lägger jag även upp. Puss och kram // Lina


           
                                                                                                          
  vi lekte med en gammal telefon :D

Kommentarer
Postat av: emma

Haha den filmen e skit kul :P

Postat av: Anonym

eller huur =D

2007-02-13 @ 17:25:22
Postat av: Linda

Jag har också en sån telefon en mintgrön typ :)

2007-02-15 @ 11:42:04
URL: http://spiritofangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback