döden =/

Igår funkade inte min blogg. eller jag kunde inte publicera inlägget jag skrev så jag får skriva lite om det idag istället. Igår var det då cooper test.. hemskt var det!! men nu är det iaf gjort och det känns skönt, jag förbättrade mig sen i höstat vilket jag blev nöjd med :) Men nu, dagen efter har ja sån jävla träningsvärk i benen och ont i ryggen..

Idag ska jag kanske till stan med ida. om hon kan =/ skickade meddelande till henne förut.. ville inte ringa eftersom hon säker sover nu.. Men det skulle vara jävligt gött att sitta på götaplatsen å käka glass å sola :) ska ju liksom bli rittigt varmt idag =)

Jag läste i
Sara's blogg förut om att hon var jätterädd för att dö. och då slog det mig at jag inte är det =/ vet inte varför men jag bara känner att jag inte är det ! tänk va skönt att bara slippa alla problem liksom.. :)

nu ska ja duusha. kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du fick med dig Ida idag ;D
Joo, usch. Tanken är bara hemsk. :S

2007-04-14 @ 16:27:03
Postat av: Sara

Jaa, de var ju SARA som postade de innan ;) haha

2007-04-14 @ 16:27:24
Postat av: Lina

haha jo jag fick med ida :P eller faktum var att hon redan var inne i stan med fäär så ja åkte in för att joina dom :)
Nää jag är faktist inte rädd! "döden är bara ennu en väg vi alla måste gå" :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback