kenny

kenny

Äntligen fredag!! :D gu va härligt ich nu till heljen är det SM!! guuud va kul det ska bli! å första matchen möter vi Heid, vi ska slå dom sara^^,

Ååh. idag var det coopertest:( såå jobbigt var det, fick 15.02 inte så jättebra men jag förbättrade mej från förra året iaf... men det gjorde grymt ont i vaden asså... blir så ibland, å andningen var inte bra heller:S men nu är det iaf gjort tack o lov men jag helt deckad asså. bena kan knappt bära mej jue:P

:D vet ni va jag blev sugen på att se nu? Kenny Starfighter
Haha han är fan min idol asså. ballare kan man inte bli asså... så jävla skön :D han och svampbob är bäst!
svampbob
Nu ska ja hjälpa till att duka till maten. grillat ska det bli :D mumms!
puss på stortån<3




                                            

                        


Kommentarer
Postat av: Linda

Du och dina TV- serier, haha.

2006-09-23 @ 09:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback