God Morgon!

God mogon, god morgon. Hade tänkt att sola hela dagen idag men som det ser ut nu så lär det inte bli något, massa moln på himlen, fats det börjar spricka upp nu tror jag.. skulle iallafall vara skönt att kanske föröka lägga på lite färg på min superbleka hud :P

Igår var jag på café med Sara, Linda och Emma.. sen kom ida och joina för hon hade lite tid på sig innan hon skulle till skolan.. å när jag kom hem så gjorde jag färdigt svenskatentan! så nu är jag fri som en fågel! :D hihi skönt och jag har ingen skola förrän på fredag å det bara är avslutning, så det är sovmorgon varje dag nu =)

Ikväll är det dödarträning igen.. träning med dom där BOXARNA!! jag oorkar inte.. måste man ha försesongträning? kan man inte bara skita i allt och komma å spela partille cup sen bara.. skulle vara så mycket bättre..

ikväll är DH :D


Kommentarer
Postat av: emma

Linnna =D

Postat av: Lina

Emmis :D

2007-06-06 @ 20:29:51
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback