School tomorrow

Idag är min sista "lovdag" eller vad man ska kalla det. Jag satte iallfall klockan på 06.45, snosate till 7 gick upp och satte på en film... valde att gå upp tidigt för att kunna somna ikväll eftersom det blir en tidig dag imorgon. Jag dukade även fram frukost till mina kära päron och nu är jag så hungrig så magen skriker för full hals.. 

Det enda som står på schemat idag är plugg, plugg, plugg.. har redan läst massor med tanke på att jag gick upp så tidigt.. men nu kände jag att jag behövde en paus så jag fortsätter efter maten. Denna tenta ska jag banne mig klara!!!! (btw så klarade jag omtentan!) =)

Igår vände serien.. Och denna gången kom Torslanda till förorten.. nu jävlar skulle de få känna på Kortedala på hemmaplan! Från att ha spelat lika hos dem blev det nu vinst med ganska stor marginal (29-21) så jävla härligt och bra kämparinsats från tjejerna =) synd bara att finns något som kallas olyckor och vi har tappat en spelare säker 1,5 år frammåt..

Kan även säga bye bye christmas and welcome våren för nu är granen och det övriga julpyntet nere.


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Det är segare att plugga till denna tentan än till den förra..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback