Fruktsallad

Nu sitter jag och äter fruktsallad bestående av mina favritfrukter Kiwi och Apelsin.. väldigt enkelt, nyttigt och gott (förutom apelsinfan som svider as mycket när man har ett sår!)










Hörde precis att pappa sa att det var -19 ute :S Hur i h*lvete ska jag ta mig fram till skolan imorgon? eller ännu värre... hur ska jag ta mig hem?(till träningen).. Jag och Linda har snackat om att ta hennes småbröders skidor dit.. då lär vi ju iallafall komma fram tills föreläsningen är slut =)

Nä nu känner jag att det är dags för en sista minuten resa.. eller hur Sara?

Vi må se glada ut där.. men den var tagen innan all den "nya" snön kom =(




Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

Skidorna får vi ta imorgon istället (Y9

Postat av: Iris ♥

Naw, tack så mycket! :)



Hahaha, aa det har du verkligen rätt i...:p Tack så mycket för ditt förslag.



Händer idag då ?

Hur överlever du denna skit väder...? -.-'

2010-02-23 @ 14:41:37
URL: http://bosnagirl.blogg.se/
Postat av: sara

ahh där var det ínte 20 meter snö :(

2010-02-23 @ 18:07:25
URL: http://payinginnaivety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback