Fröken Lina!

Hej hopp.. Inga direkta nyheter idag heller, jobb som vanligt och är  trött nu eftersom det var väldigt mycket att göra idag..
Efter jobbet åkte jag in till stan för att luncha med Linda och sen efter det tog vi även en kaffe.

Nu är det också klart att jag skall plugga till hösten, jag följer syrrans fotspår och väljer förskolelärar utbildningen och det kommer säkert bli kanonbra =) Jag ser fram emot det så enormt mycket, är nog enda gången jag sagt att jag ser fram emot att plugga haha
Fast efter att halvår kommer jag säkert se ut som bilden nedan =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Den nya headern är skitsnygg:)

2009-07-16 @ 21:28:30
Postat av: Lina

svar: tack Linda:D

Postat av: emma

grattis till att du kom in på utbildningen =)

2009-07-16 @ 22:29:32
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback