Vaniljkräms semla =)

Hej :) Idag hade jag en jobbfri dag, så därför passade jag på att ta mig till gymet med Sofia eftersom vi måste vara där en gång i veckan utöver våra handbollsträngar... Efter det drog vi till gamlestaden och fikade, jag åt en semla för första gången på riktigt länge, eftersom jag inte gillar mandelmassan så fick det bli en semla med vaniljkräm, den var faktiskt god:D

hemma jag har inte gjort så mycket.. och nu ska jag kolla på någon skräckfilm med Elin =/ hoppas jag kan sova ikväll bara..


sovandes Elin och Lina


Kommentarer
Postat av: Helen

Du är bra på att uppdatera....hahahahahaha

Kram

2009-02-21 @ 15:23:20
Postat av: Lina

hahaa men jag är inte så motiverad just nu =)

Postat av: Hanna

OMG den bilden va inte tagen igår direkt... hahaha!!

2009-02-23 @ 21:49:09
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback