Varför ska det alltid vara så vårt med rubriker?

ja.. det kan man ju undra..
Jag kan sitta i ca 10 min och bara fundera på rubrik.. det är ju så tråkigt med bara veckodagarna eller liknande.

Idag har det inte hänt så mycket heller..
Tåg
Skola
Tåg
Stan
Home
Bättre kan man inte beskriva det och imorgon är det äntligen fredag!! vilket betyder bara en vecka kvar i skolan innan jul och Idol final =) GO ERIK!! igentligen ville jag ha Erik och Tove i final men Calle får väl duga =)

På lördag händer det lite mer..
Städa (rensa ut garderoben första prioritet)
Match - Farmen??
Dusha, fixa iordning sig.
LAGFEST hos Lotski =)

well well nu ska jag faktiska lägga mig i sängen och läsa MIN bok! inte skolans förbaskade kurslitteratur utan min bok, och jag ska njuta! Har sovmorgon med så jag kan läsa länge ^^ God Natt

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

Kommer du och rensar ut min garderob med då eller? Vore mycket snällt!

Postat av: LINDAVIOLA

sv; Du är hjärtligt välkommen till att komma och städa det Lina :o

2009-12-12 @ 10:52:47
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback