Snälla Snälla

Det är nog den mest spelade låten på radio nu.. jag hör den HELA tiden! Det värsta är nog att jag faktiskt inte tycker den är så örondödande längre! (shh hemlighet) ;) Anledningen till att jag skrev det var för att den kom på radio precis när jag skulle börja skriva i bloggen haha så jag var bara tvungen att nänma det.

Idag har jag iallafall fått ganska så mycket uträttat. Gick upp tidigt för att käka frukost å lite så, ringde till Scorett på Allum angående de beiga converse skorna som jag viljat ha såå länge, det fanns ett par kvar på Allum (i min storlek) när jag och Sara var där men då var det en tjej som bett dem att lägga undan skorna i två dagar därför att hon inte var säker på om hon skulle ha dom. Så jag ringde dit när dom öppnade och hallelujah, hon hade inte köpt dom!
Så jag har alltså varit på Allum för att köpa dom och kom även hem med en liten söt blus.

När jag kom hem åt jag och nu har jag städat hela huset, försökt att få det så snyggt som möjligt iallafall!

Nu ska jag göra kaffe, ta en bok och sätta mig i solen och läsa i det UNDERBARA vädret... det känns konstigt att för bara en vecka sedan snöade det för fullt och var kallt... Box klockan 8 ikväll med, jag hoppas mamma hinner komma hem så jag kan ha bilen, skulle vara skönt att slippa gå upp för runstavsbacken som är ett träningspass själv!

Nu kaffe och sol =) Hej då

Ps. en vecka kvar till Marocko nu! =D


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh så sköönt:D

hihihi inte långt kvar nuu!! :D:D

Postat av: Lina

det närmar sig:D snart är det 6 dagar kvar iiiih

2009-04-02 @ 22:32:58
Postat av: emma

Härligt att läsa ute i solen med kaffe i handen =) Saknar dig massor, ses när ni är hemma från afrika.. då ska vi ha skoj! =D

2009-04-03 @ 09:39:02
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se/
Postat av: Helen

Ha en fin och underbar resa

Kram Helen

2009-04-03 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback