Våffeldagen!

image196
Oj, vad längesedan det var jag bloggade nu, jag är inte så pigg på att blogga just nu men skriver ett litet inlägg nu endå.
Idag är det då våffeldagen och den firade jag med Anna, vi åkte förts in till Allum för att köpa födelsedagspresent till hennes mamma sen åkte vi förbi Ica för att köpa våfflor som vi tryckte i oss tills vi blev runda som sälar. Sen lite senare så var det dags för bio, Angel blev det och den var helt okej, inte WOW film men en film man skrattade en del till. På vägen hem hamnade vi i en kö pga en bilolycka, men vi satt inte där så länge som vi trodde från början vilket var tur för jag är trött nu och skall upp tidigt imon.

Då är det körlektion vilket jag inte heller är så sugen på pga vädret, men jaja det är bara att pallra sig dit. Sen kommer Linda hem till mig för vi skall jobba på Projektarbete (får la se hur mycket som blir gjort på det) hon ska iallafall sova här.

Nu ska jag sova God natt

Kommentarer
Postat av: Sara

Glöm inte fredag.

Postat av: beccy

åh gott me våfflor:)

2008-04-01 @ 17:45:07
URL: http://beccyys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback