Torsdag

Äntligen funkar min blogg! den var jättekonstig igår, kom inte änns in på den! men nu funkar den igen tack o lov!

Igår var det match mot S-hof, vi vann med 24 - 7 ???? tror jag. Första halvleken var total katastrof!!! fy fan va rötna vi var, det stod 1-1 efter 12 min. men sen började vi dra ifrån lite och andra halvlek var betydligt bättre då vi kontrade sönder dem och jag själv gjorde 2 mål.  Men vinst iallafall det är gött! imon är det däremot match mot Sävehof alltså ett betydligt hårdare motstånd.

Idag var det gym!  tråkigt som vanligt, kan man blir mer omotiverad än jag när det gäller styrketräning, tror inte det, jag föredrar de träningar vi har med laget ^^,
Efter så åkte vi en sväng till stan och köpte en tunika på Gina Tricot
149:- och gråa leggins på H&M
Sen skulle vi till Book Corner för att Sara skulle köpa en engelska bok (dags för läsning igen i engelskan) det tog allt 100 år för henne att hitta en bok ^^,

Om en halvtimma ska ja åka och träna, det ska inte bli en jobbig träning eftersom vi hade match igår och har en imon, så Magnus vill inte köra slut på oss idag Bödigt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefin :)

Postat av: Sara

Fuck u.
Det är jobbigt att välja bok, blääää.
Jag har börjat läsa. är på kap. 2! HAHAHA, SLÅ DET DU :D

2008-01-11 @ 16:12:27
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: Lina

haha jag är på kapitel 3 :P

2008-01-11 @ 21:34:09
URL: http://writteninthestars.blogg.se
Postat av: Sara

AAah, bara för att man har svart så är man ju SÅ emo ;)

2008-01-12 @ 17:57:18
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback