Nu är Sara hemma =)

Heeej!

Imorse hade jag körlektion, det gick bra, fick inget kärringstopp! ^^,
Sen åkte jag till utmark för att ha hand om "sportlovs aktiviteterna" med Sofia och Torman det kom en förskoleklass med ungefär 20 ungar som vi skulle hålla reda på och underhålla. det tog allt på krafterna måste jag säga.. alla ville göra olika saker och ingen lyssnade men det funkade endå. dom tyckte iallafall det var kul med "vem är rädd för svarteman" och "ut och in"
Nu har jag vilat lite iaf och samlat ihop krafterna till träningen sedan.. men det blir nog inte så jobbigt eftersom vi inte kommer vara så många där.
Pratade nyss med Sara i telefon också för att fråga vad vi skall ha och äta imorgon eftersom hon skall sova hos mig och det kändes som om jag kunde sitta hela dagen och prata med Sara ^^ det blir liksom så när man inte träffats på 2 veckor. Skönt att du är hemma nu iaf=) kändes änna lite tomt utan Sune =)

På lördag är det match, nu vill jag f*n spela bättre asså! i söndag spelade Lotta (första kanten i damerna) as bra, gjorde 7 mål och var klockren i försvaret så det var lite nervöst att hoppa in 10 i andra halvlek och veta att man verkligen var tvungen att spela skit bra själv.. men jag hoppas att jag får lite mer speltid imon eftersom Anna (brors flickvän) skall komma och kolla. Det blir film och massa ostbågar hos henne på kvällen sen. =)

nej nu får jag sluta skriva, måste snart till utmark igen.

image193

=) Lägger även in en liten bild på mig och Sara baraför jag är så glad att du är hemma  <3

Kommentarer
Postat av: Sara

du är så gullig så hälften kunde vara nog! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback