Freeedag tack och lov!

Jaa älskar fredagar :D den bästa känslan är när man sätter foten innanför dörren när man kommit hem från jobbet och bara kan kasta sig i soffan och njuta av den kommande helgen.
(oh fuck) nu kom syrran med kattskrället.. om en timma är hela jag sönderbiten :P fast han är rolig lilla fiddefittan som min mamma har döpt honom till =)

Idag på jobbet var det julbord när man kom tillbaka efter rundan.. jättegott det var även första gången jag drack julmust detta året (tror jag, om jag inte gjorde det tidigt i januari) men som sagt var det riktigt skönt att komma hem och nu ska jag ladda inför en myskväll med familjen.. blir la att kolla på idol som för övrigt har blivit bättre nu när JOHAN! åkt utt tack och lov!!!! jag läste en intervju med tjejen som blev helt hysterisk förra veckan om att hon älskade Johan mer än allt annat, mer än sin familj... hur frisk kan man vara då måste jag fråga? =S fast det är bara en fas hon går igenom.. jag kan tänka mig att när hon kommer upp i 20 års åldern så kommer så skratta åt det och tänka va fan höll jag på med? om inte tidigare förstås :P

Imorgon är det match med A-laget... fast jag ska inte vara med nej jag har blivit petad! ja spela med farmen på söndag istället, skämt åsido, jag är inte petad enligt min tränare utan det är för att en annan tjej i laget ska få pröva på att spela.
det lustiga är att tidigare den träningen när min tränare berättade det för mig så berätade jag för Jennie om en dröm jag haft samma natt, om att hur jag inte fick spela a lagsmatchen och jag blev så jävla förbannad, och sen efter träingen så berättar han att jag inte ska det, visst blev jag lite besviken eftersom jag är van att spela där nu..  men men life is life..

Det ska iallafall bli kul att kolla på och hoppas verkligen att tjejerna gör en bra match =)

På kvällen sen ska jag hem till Ines i Kinna.. hoppas jag kan låna bilen av mamma och pappa för att ta bussen dit och hem kommer bli riktigt jobbigt, om inte dyrt.. visserligen får jag betala bensin pengarna själv men jag tror endå att bussen blir dyrare..

Oj nu blev det ganska långt.. trevlig helg på er alla =)

Kommentarer
Postat av: Saaaaaraa

ÅÅÅH LINA SKRIVER ;)



Nej vafan.. du är inte petad någonstans.. :)

Ses sedan!! Puss

2008-12-06 @ 11:40:54
Postat av: emma

Äntligen! haha, braa att du skriver lite oftare nu.. gillar vi =) hoppas vi kan träffas snart. puss

Postat av: Lina

haha vi kommer träffas snart emma ;) ditt fyllo! :P

2008-12-07 @ 19:59:14
Postat av: sara

jaasså.. det låter lite som det är en annan som fått fyllesms här med? :P

2008-12-15 @ 13:35:58
Postat av: Lina

hahaha ja det fick jag allt =)

2008-12-15 @ 16:25:09
URL: http://writteninthestars.blogg.se/
Postat av: josephine

fredagara är bäst :)

2008-12-23 @ 18:13:39
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Jeffe

God Jul på dig, Lina :) Hoppas du får en superbra dag! ;)

2008-12-24 @ 10:57:56
URL: http://jennipherjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback