A-lags match

tjaa! idag var det bara gym för mig och Sara ^^ fast jag tror att det blev slappare än någonsin idag :P haha
Ikväll är det a-lags match mot Banér  (jag ska inte spela) men jag funderar på att åka å kolla fast jag vet inte riktigt hur jag ska göra :P det är tym regnstorm här =/ ush kan kanppt kolla ut genom fönstret för det är så deprimerande:P men sen så älskar jag ju att kolla på handboll och träffa tjejerna =)

åå ja önskar att jag bara kunde förflytta mig från ställe till ställe så slapp ja åka buss i detta skit vädret :D haha dte hade vart härligt.. men ja kan ju alltid fråga pappa om han kan hämta mig efter matchen, för det skulle ju faktist vara träning idag och han brukar ju hämta mig så jag kan köra hem ^^

nu ska ja börja på en skol uppgift ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback