Onsdag

Onsdag = en lektion!
Nästan hela den lektionen gick till att spela Poker på facebook :P vi har ingenting att göra i UF nu.. vi ligger före planeringen så då får man hitta på något annat att göra. det bästa hade ju varit att ligga hemma och sova, men då får jag ingen närvaro.. :P
Våran lärare hade även fått skolkatalongen så vi var ju snabba med att kolla i den! och gissa vad? jag såg helt Fucked up ut!! fy va fult, det var många som blev konstiga.. jag lovar att fotografen valde den fulaste av alla bilder! haha

Mamma ringde även nyss, hon var i stan och undrade om hon skulle ta vägen om stadium för att köpa en vinterjacka jag vill ha =) behöver verkligen en ny, den jag har nu har jag haft i miljoner år känns det som.. fryser ihjäl i den men finally kan jag värma mig i en nu :D

Träning ikväll också.. hoppas det blir en rolig som Sara sa att det var i måndags.. orkar inte med en jobbig träning =/

Julkväll med tjejerna hos Sara på lördag myyyyys <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Det ska bli askul på lördag :)

Postat av: Jennipher

katalogen?? :O:O guud, vill nog inte ens se den :/

2007-11-28 @ 22:05:29
URL: http://jennipheer.blogg.se
Postat av: Lina

du blev bra Jennipher =)

2007-11-29 @ 13:17:00
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback