vilse!

Jaa.. idag var det då friluftsdag i skatås :P vi skulle gå 1,4 mil och det regnade hela tiden.. ett rent helvete asså!
Men Sara räddade oss... efter 5 km så rammlade hon rakt i leran.. haha det såg änna lite roligt ut =) så vi fick vända och åka hem... MEN!  såklart så gick vi ju vilse mitt ute i ingenstans! så dte regna å va kallt.. en tillslut lyckades vi komma fram till skatå igen.. och kunde bege oss hem efter att Sara och jag tatt bort leran från hennes jacka och byxor.. :P hihi så det har varit en lite rolig dag ^^

Nu ska ja hjälpa till att städa här hemma.. kraam



Sara efter att hon rammlat.. lite smutsig:P






nu är vi vilse.. men glada ^^ (kolla emma)







inte änns regnet kan förstöra vårat humör :D






vart är vi någonstans??




 Sen så lekte jag lite lost.. eftersom slätten där liknar den som är med på lost ^^ hihi därför la jag in en bild från lost oxå.. :P





Kommentarer
Postat av: syrran

fan vad jobbit att ni skulle gå 1.4 km men gick fem,,...tror nog att du skrivit lite fel syrran...

2007-05-11 @ 14:12:14
Postat av: Lina

så rättat :P 1,4 mil ska det ju vara

Postat av: Linda

HAHA, lätt mest idiotiska dag under året!

2007-05-11 @ 14:50:33
URL: http://spiritofangels.blogg.se
Postat av: emma

jävla regn! men snygga var vi iaf :P

2007-05-11 @ 14:59:53
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Sara

jaa, tur att ni har mig så att vi kunde gå hem tidigare.

2007-05-11 @ 17:21:30
URL: http://payinginnaivety.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback