Utmaning

Denna utmaningen hittade jag hos Emma!

Dagens bästa: Paprika =)       
Dagens sämsta: Plugg och dåligt väder   
Dagens kläder: Aspero overall       

Dagens dryck: Vatten och Mjölk       

Dagens motion: Gym

Den som känner för att göra utmaningen.. varsegod ^^


Idag har det då som sagt varit Gym med Sara, gick faktiskt ganska snabbt idag tur det för jag längtade till Paprika.. =) Sen skulle jag köpa en sen morsdag present också :P hittade även ett halsband med en lång kedja som jag kan ha till mitt svamphalsband... för det kedjan som hörde till var för kort tyckte jag.. men nu har jag hittat en =) köpte även ett solpuder..
Nu har jag gjort en idrott och hälsa uppgift om skulle vart inne för läängesen.. och nu jobbar ja på at få ihop lite skit till mitt och Emmas tal som kommmer för den delen gå åt tjotahejti imorgon.. Johan kan ta å äta upp sig tycker jag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Paprika e gotti gott!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback