Träning..

Jahoop .. nu börjar träningarna för fullt igen =/  känner faktist inte för att träna, har varit superskönt att bara kunna komma hem från skolan och lägga sig i soffan istället för att springa runt i huset som en dåre för att hitta dom rena shortsen och snart åka iväg igen...

Idag blev det sovmorgon... trodde jag iaf, eftersom sara ringde mig igår och sa att det inte var någon handel för oss som var färdiga med arbetet.. men nope, dom tog allt närvaro enligt Linda, men what ever. man dör ju inte precis för att ha missat en lektion ^^

Imon blir det  en snabbis till stan efter skolan, ska käka glass och jag känner verkligen att jag vill ha en snygg väska NU! får se om man hittar något.. kan ju ta en sväng förbi ZARA, kan la inte vara så supermycket folk där vid den tiden eftersom jag liksom slutar kl 11.10.. orkade inte kolla på något sist jag var där. gick bara rakt igenom.

Nu måste jag packa min väska.. kraam

Kommentarer
Postat av: syster

ge fan i att skobba!! skitunge!! =P

2007-05-02 @ 21:35:55
Postat av: Jonna

va tkr du om mina inköp?:)
J

Postat av: lina

syster: haha som om du aldrig gjort det då eller ? :P

2007-05-03 @ 14:44:43
URL: http://writteninthestars.blogg.se
Postat av: Jonna

tack:)
J

2007-05-03 @ 15:11:53
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback