Seg dag

jaa.. idag har det vart en tråkig dag.. men Sara tvinga mig att blogga endå =P
först hade vi handel och jag gjorde färdigt mitt powerpointarbete så jag tänkte att jag skulle kopiera ut det hemma istället.. histora hade vi oxå.. döö tråkigt.. är glad att det är sista hemtentan nu och sen är det slut med historia!!!!! medans vi sen väntade på att komma in i datasalen för att göra lite natur så stannade Linda kvar och hångla med Erik så jag Sara och Emma fick vänta på henne å då gjorde Emma en snusig sak! fy på de emma ^^

Väl hemma sen så kollade jag på "the wedding date" medans jag väntade på att mamma skulle gå från datorn..
jag skulle skriva ut mitt arbete och såg att den svarta patronen var full så då tänkte jag yess då kan jag ju kopiera ut mitt powerpointarbete som består av 9 SVARTA sidor.. men efter 5 sidor står det.. svarta bläcket snart slut!!!! WHAAT? PAPPA KOMMER DÖDA MEJ!! så jag får kopiera ut allting i skolan imon endå.. suck

Matte nationella imon =/ måste plugga lite nu altså... det kommer INTE gå bra! och frågan är vad ska man ha på sig? klänning, mysbyxer elle jeans? det är jobbigt att sitta i 4 timmar i sträck..

ikväll har jag iaf LOST att se fram emot =) läste på tv4 igår att det skall komma 3 sesonger till.. 3!!!! =O visst jag älskar serien.. men när fan ska dom bort från ön? ja tänkte att okej, det blir la 1 sesong till men inte 3.. lite för mycket faktist!

Kommentarer
Postat av: emma

prutt....

Postat av: Linda

Vadå vänta? Ni kom ju inte in ändå.

2007-05-10 @ 13:48:35
URL: http://spiritofangels.blogg.se
Postat av: Lina

du brukar alltid säjja "sjysst att ni inte väntade" när vi går så denna gången väntade vi

2007-05-10 @ 14:08:07
URL: http://writteninthestars.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback