FF!

wohooo föräldrafritt ^^
nu är jag ensam hemma i en hel vecka efterom mamma och pappa åkt iväg till italien :D

Imorse när jag vaknade så var jag superpigg och trodde att klockan var kanske halv 11 eller något.. så jag gick upp och satte på datorn och när jag gick för att käka frukost såg ja att mamma och pappa fortfarande sov.. shiiit jag bara flög in i datarumet och stängde av datorn och hoppades att dom inte skulle vakna.. men hallå? det är liksom mina föräldrar klart dom vaknar! så kollade jag på klockan och den var 6! 6????? hur fan lyckades jag vakna så tidigt? så det var bara sängen som gällde igen.. och jag somnade snabbt :P

Ikväll blir det inte som jag hade tänkt innan.. är typ helt förvirrad nu för ingenting blir som man tänkt sig =S
nu ska jag iaf kolla färdigt på Jimmy Newtron..

Kommentarer
Postat av: emma

haha klockan 6 :P

Postat av: Lina

haha jaa.. helt stört

2007-05-19 @ 11:18:42
URL: http://writteninthestars.blogg.se
Postat av: Bella

haha :) mm.. men man måste inte gilla alla :)

2007-05-19 @ 15:18:27
URL: http://wiildthiing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback