Eng Nationella!

Nu var ett nationellt prov över! thank god.. Det jag la sådär, eller jag vet inte.. ja skrev på det jag kom på men jag är inte så säker på om Anna kommer gilla det =/ men jag hoppas iaf att jag får ganska bra på det.. nu är dom jobbigaste proven kvar.. längar inte efter lyssnaprovet!

Efter provet så åkte vi 4 tjajor in till stan för att fika lite.. och NEJ jag köpte inget nytt haha jag har fakitst nu givit mig själv shopping förbud.. man vill ju ha pengar till nöja i sommar som lisebrg och lite sånt..
Nu är det iaf helj igen =) lilla pappsen har inte i halsen stackarn så jag gav honom en halstablett förut ^^ mamma är borta öven natten och kommer inte hem förrän lördag kväll så det blir bara jag och pappa.. vi ska äta pizza ikväll då^^

Jag ska nog göra en del på christinas uppgift idag.. är lika bra att göra lite saker nu så man inte sitter sista dagen med allt liksom.. får se hur mycket jag får gjort.. det är ju faktist fredag =P

Kommentarer
Postat av: Jonna

lust att hjälpa till med lite sthlm's tips?
J:)

Postat av: emma

woohoo nu såg jag för första gången din bild:p haha

2007-05-04 @ 19:37:45
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Lina

wohoo ^^

2007-05-04 @ 23:52:20
URL: http://writteninthestars.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback