Solen skiner.

image85



Åååh var härligt. Solen skiner, inte ett måln på himmlen  och jag har en riktig vårkänsla ^^, den är nog påväg nu.. liksom det är faktist mars, och mars är en vårmånad.
Gymtester idag i skolan. gick la bra. Jag förbättrade mej inte på bänkpress:P Men på benpressen och dipsen ^^, blev riktigt imponerad av mig själv faktist :P det trodde jag inte. Nu håller jag på att försöka ladda ner photoshop, jag laddade ner ett förut men det gick typ inte att installera, hade inte ngn jävla kod eller ngt.. så ja prövar med en annan nu.. får la se hur det går =/
UUSH nu börjar alla prov och inlämmningar komma. pallar inte skiten asså =( nu när vi haft det slappt ett tag så har jag vant mig vid det.. kommer bli svårt att behöva plugga massa.. 


Kommentarer
Postat av: Ally

Ååhh, verkligen glädjerus att det är så varmt och soligt ute :)

Postat av: emma

haha måln! hur går det med svenskan lina?

2007-03-12 @ 17:30:08
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se
Postat av: Lina

haha men jag stavar ju allt med å, Måln, Såva, Tåday :D haha

2007-03-13 @ 18:09:33
URL: http://writteninthestars.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback