klippning

Hej. jag har faktist inte sån otroligt stor träningsverk från igår.. det var MYCKET värre förra veckan.. men idag var det även en jobbig träning. skulle egentligen ha pilates men hon som har hand om det var sjuk. så vi började med att springa i den sjukt varma solen.. as jobbigt sen så hade vi bara massa styrkeövningar för amarna, benen och magen så det lär bli mer träningsvärk imon =S

Imon ska även jag och sara klippa oss jue ^^ jag ska ha samma frisyr som nu fast kortare, har ganska långt hår nu så ja ska klippa av en bra bit faktist.. frågan är om ja kommer passa i lite kortare hår =/ men jag kommer iallafall lägga in en före och efterbild så ni ska få se skillnaden =)
sen så ska vi ligga å sola lite i "spännapåparken" samtidigt som jag hjälper sara att plugga till ett missat matteprov ^^

Nu ska ja fortsätta kolla på Jackass! sjukt störda människor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback