Askim

Idag har jag varit i Askim med Elin och Sara.. det var jätteskönt och jag har bränt mig på typ hela kroppen (IGEN) fastän jag smörjde in mig innan. men nu är jag iallafall inte kritvit längre ^^ imon ska det även bli sämmre väder, blir la att man sitter här hemma då..
När jag och Elin kom hem så joinade vi våran granne Roger och Therese och deras lilla supersöta Elin. hon skulle klippas och för att sitta still i stolen fick hon en "vattensprutare" att spruta vatten på oss med.
sen gick vi hem och åt. jag somnade framför tv:n å så kom Elin och frågade om jag ville hänga med på promenad med lilla Johan. så vi gick en sväng upp i knipared å Johan är bara för söööt... jag vill bara äta upp honom asså. vi stod och kika in med våra stora trynen i vagnen hela tiden å sa "ja du e så söt" på bebis språk så at han började skratta sitt söta lilla skratt.. ååh han e så goo ^^ sen på vägen när vi gick så kom det fullt med grus och stenar i vägen. shit tänkte jag och Elin, nu kommer han säkert börja gråta baraför att det guppar så.. men nej, vet ni vad? han tyckte det var superskönt så hon somna. så vi behövde inte oroa oss för stenarna längre =D

nu ska ja dusha och kanske sätta på en film eller ngt att somna till =)

lite bilder från dagen:


Elin är bara så tuff







Hej Sara =)







Jag kör pilates medans jag spelar kort (eller inte)






Min supersöta granne =)


Kommentarer
Postat av: Sara

fyfan vilken hemsk bild.

Postat av: Lina

nej den är härlig.. soool ^^

2007-06-14 @ 09:30:29
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback