syndat.

joo. nu har ja "syndat" igen :P hela studiebidraget kom igår så ja blev suuperglad å köpte en klänning :P
jag hade nämligen kärat ner mig i den dagen innan då jag var i stan med Linda, det var rea =) så jag passade på.
fast nu ska ja inte köpa något på läääänge. eftersom jag är skyldig min syster 365 kr oxå =/ så ja ska ha mina pengar till att köpa höstkläder =)



Klänning - Victoria Of Sweden





I natt drömde jag att jag och mitt lag åkte båten hem från Polen och att jag vann 50 000 kr på en sån spelautomat. fan vilken härlig känsla. men sen när ja vakna så blev jag riktigt deprimerad ='(

nä. u måste ja gå å fixa iordning mig lite. ska snart med bror och han flickvän till stan. hej dåå


Kommentarer
Postat av: emma

den är så sööt klänningen!
=) Lycka till på partille idag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback