moi2

moi2Yeah.. nu är det dags att komma igång med träningen igen! hade gym idag fast det blev slappare än någosin "eller hur sara? ;D"
Det är iaf träning ikväll och jag e taggad nu.. bara jag inte får träningsvärk imon:S ush...
Efter skolan idag åkte jag och Sara <3 in till stan för att käka på Paprika eftersom dom flyttat hela bamba till kviberg nu =/ men iaf, gott som fan var det=) men vad annars liksom? det är ju paprika ^^,
Sen begav vi oss till Gina Tricot för att kolla lite, jag hitta en jättesnygg humm klänning eller vad man ska kalla det, och ett par vita legins till. som jag tänkt att ha vecka 6 på festen i hisingen ^^, kul ska det bli Jag, Sara och Linda :D älskar er tjejer
<3
Sen köpte jag och sara en otroligt god caffe mocka..

Nu har jag bestämt mig att lägga ner med detta eländiga smätandet av godis och lite annat onyttigt. visst är det okej att äta det på bio och så... men inte mer, fick så dåligt samvete när jag kom hem av att jag åt den där kokosbollen haha, varför skulle ja trycka i mig en sån? haha tvinga även i Sara en oxå:P Men det var den sista kokosbollen nu... skall börja skriva upp varje dag som jag klarar mig utan det där onyttiga^^, duktig flicka ska jag bli nu:D ( Alcohol räknar jag inte som onyttigt just nu, haha =P )

Lite inköp från de senaste två veckorna ^^,

                    


Resultat=  




Kommentarer
Postat av: Sara

SNYYGGGIOOOO! :D

Postat av: Ida your darling

OMG hettooo!

2007-01-30 @ 08:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback