Frågor




 Vad tycker du om din kropp?
Humm, den är la okej, det finns alltid något man inte är nöjd med.

· Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det?
banta ner min mage :P

· Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Mina ben är jag ganska nöjd med för dom är långa och smala, och så säjjer folk att mina ögon är jättefina för att do är stora och mörka.

· Vad är du mest missnöjd med på din kropp?
Magen och min stora näsa, men ja skulle aldrig i livet operera den, så jag får la ta å  lära känna den bättre, haha

· Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför?
Jessica Alba, för hon är varken anorektisk, eller tjock, den är helt enkelt riktigt het.



Kommentarer
Postat av: Sara

Jaha, är du medlem i tjejsnack? =D Om du är det måste man länka till dom!.. ;) PUSS!

2007-01-10 @ 14:08:01
Postat av: Ida Johansson

Jag vill mä lära känna min näsa...!

2007-01-10 @ 18:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback