Star Wars "South Wars"

Lina


Torsdag idag ^^, äntligen lov, fast jag har ju träning i skolan i morgon, fast sen är det defenitift lov :D
ska sova som fan asså :D och festa  .. =P
Vad tycker ni om min vackra " South Wars"?? jag blev riktigt nöjd asså :D Gick in på sidan
http://www.sp-studio.de/ för att göra en south park person som skulle se ut som mig  och mina kompisar, men när jag kollade runt bland håren så upptäckte jag Princess Leias härliga hår som hon har i star wars och då slog det mig att jag skulle göra dom :D Fast C3POO och R2-D2 kunde inte vara med eftersom man inte kan göra robotar hihi:P

Idag hade vi iaf bara 3 lektioner, först var det svenska kl 8 å ja va så trött så hade jag bara lagt huvudet på bänken så hade jag säkert somnat direkt.. men när engelskan kom och vi fick kollade lite på
10 orsaker att hata dig så piggna jag till lite :) och sist var matte då jag och sara körde rejserfars eftersom vi ligger en del efter ^^,

Igår var det match mot Warta och jag hade bestämt mig för att spela bra efter fiaskot i heljen.. och visst spelade jag bra.. kändes härligt att göra en del mål för en gångs skull.. sen så garva man en del åt Therese oxå, störd människa.. När Vickan "motståndar laget har spelat i Kortedala innan" får sin andra utvisning så ropar Therese BRA VICKAN!!     
hahaha jag och sara bara sjönk ner i stolarna och börja garva.. haha kul var det :P

På lördag är det match i bollebygd mot Abbe ;D sen så är det FEEEEST!! så jävla festsugen nu asså så jag döör.. ska bli så jävla kul.. och sen på lovet någon gång ska ja, Sara, Caroline, Karin och Sofia "Såfia" festa tillsammans oxå :D bajsigt roligt ska det bli..

Nä allihopa, nu får ja sluta skriva, ska käka ngt oxå
ha det bäst! puss //Lina

Kommentarer
Postat av: Sara

Tess är störd. Yeeaaah! Partaaj. Love U (L)

Postat av: emma

hehe cool bild! :D

2007-02-08 @ 21:42:51
URL: http://weirdowithnoname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback