Fråågor!

tycker det är kul med dessa frågor ^^,
tog dom från Emma's blogg!

10 favoriter:
Färg:
Svart, Röd, Grå m.m
Mat: åå finns så mycket, men jag älskar kebabrulle :D
Band: Lifehouse
Film: Moulin Rouge, Pearl Harbor, Titanic.
Bok: Gömda.
Sport: Handboll
Årstid: Sommaren
Veckodag: Lördagar och Fredagar ^^,
Glassmak: Lakrits & polka
Tid på dygnet: hmm, 21.00 tror ja

9 för tillfället:
Humör:
Bra har fått mig ett gott skratt från den sjuka serien HJÄLP!
Smak: Popcorn
Kläder: Asperobyxor och grå t-shirt
Bakgrund: Lego Star Wars
Nagellack: Nada
Tid: 22.18
Omgivning: Tv, säng, bokhylla garderob fönster ^^, 
Irritationsobjekt: att jag hela tiden ser den jävla snön utanför fönstret!!!!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
Elin
Screen name: ??
Husdjur: Pelle
Piercing: Har haft hål i öronen
Förälskelse: Robin
Musik: Spice Girls "smurfhits" haha
Bil: har aldrig suttit bakom en ratt
Kyss: Robin

7 senaste:
Cigarett:
kanske 2, 3 veckor sen eller ngt
Mat: kött och lite olika grönsaker å så i pitabröd, typ som tacos
Dryck: Cola
Biltur: I tisdas när pappa hämtade mig efter träningen
Kyss: Bra tag sedan
Spelad låt: The Police - Every little thing she does is magic
TV-program: HJÄLP!

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: aaa ^^,
Blivit arresterad: självklart inte, jag är inte som en viss annan person ;)
Badat naken: om badkaret räknas så ja :P
Varit med på TV: japp
Kysst någon du inte känner:
Näj

5 nej tack:
Kläder:
oj, det är massor men typ min mammas kläder:P haha dom är för mammiga^^,
Mat: Fiskbullar, Couscous, Paj
Musik: Hårdrock, Rap, stressmusik, opera
Dryck: Den Coca Cola - vanilj som en gång fanns fy fan asså!
Personlighetsdrag: Ängel :D haha

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Syrran tvingade mig att kolla på SAW 3 med henne igår kväll =/
Du kan höra just nu: Vem som åker ut i Let's Dance
Du inte kan leva utan: Vänner, Familj, Musik och kärlek
Du gör när du har tråkigt: spelar ngt spel på datorn eller kollar på tv

3 personer:
Du kan berätta allt för:
det finns ingen jag kan berätta ALLT för, men många jag kan berätta mycket för och det är mina närmaste vänner :)
Du tycker om: Mina vänner och familj
Du inte gillar: kan inte nämna någon precis, men i helthet så hatar jag Fjortisar

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe !
Vår eller höst: Vår :)

1 önskan:
Få ett bra liv, man, barn ja allt^^, vara lycklig liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback