film inspelning 13/2 - 07

Vaknade imorse av Idas jobbiga väckarklocka.. stark signal ^^, men det var för att vi skulle till Rebecca på morgonen för dom skulle börja spela in deras film ^^, på vägen dit så lekte jag och Ida lite Star Wars, den ljudstången fick vara lasersvärd :D finns en bild där nere där ida gjort om bilden så det ser ut som ett lasersvärd, as ball :D
Vi började att spela in i rebeccas rum, jag var typ ljud teckniker eller va man ska kalla det. haha :D
Vi fick ta en massa omtagningar eftersom Rebecca och Jonna var så dåliga skådespelare :P
juss d.. ja kanske ska berätta vad den handlar om? Jo. Rebecca och Jonna är två tjejer från 60 talet som reser i en tidmaskin till år 2007 för att hämta hem en kompis eller assistent eller vad det nu var =P
Så  vi spelade in väldigt mycket mitt i nordstan!!! ganska pinsamt till en början men sen sket vi i alla som glodde och bara körde på  ;D Riktigt kul var det, pissa nästan på mej när dom två skulle åka rulltrappa
"för första gången" haha å Jonna typ satte sig ner, så jävla stört såg det ut :D Sen så spelade vi in en massa störda scener, orkar inte förklara alla, haha vi köpte oxå en kaffe mocha på coffecup ^^, mm mummsit.,
HAHA när jag och Ida skulle spela in en scen, så var vi tvungna att flytta på oss lite för att få en bra vinkel så ida fixa med cameran och jag tog alla våran väskor och skit för att flytta dom, och precis då kommer den fram en kille som typ ställer frågor till folk, å säjjer till mig såhär, "du ser inte så upptagen ut, får jag ställa en fråga" HAHA Ida börjar garva "na värkligen inte upptagen" jag bara ger han en konstig blick och säjjer, "joo, jag är faktist lite upptagen" men han frågar endå hur gammla vi var ich när vi sa 17 så stack han, haha fick inte ställa frågor till dom som var under 18, gött ^^,

När vi äntligen var färdiga så var det dags att åka hem eftersom jag skulle till träningen sen oxå..
men när man väl kommer till träningen så är det bara 3 st där, + therese som kom efter mig så det blev ingen träning, ba jaha! så nu har man åkt buss i en timma i onödan liksom, blir så trött på dom som inte hör av sig när dom inte kan komma! uuuurgh

Men nu har jag iaf Desperate Houswives att se fram emot :D börjar om en halvtimma, läängtar!
Ha det gött alla Puss å Kram / Lina

morgonpigga. påväg t rebecca  vårt hjälpmedel :D
 Lina får äntligen sin dröm som Jediriddare uppfylld! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback