MIKA Konsert!! :D

Måndag idag och en seg dag i skolan. vi hade vår första religions lektion idag. vi har läraren Anne-Li som jag aldrig haft förut och jag kan bara säga att hon är knäpp, fast roligt knäpp.. haha hon sa till störande Zacke i min klass att hans FETMA aldrig skulle försvinna medans hon skulle få bort sin jättesnabbt eftersom hon är gravid. haha han blev så tyst efter det! så jävla gött.. sen hade vi en tråkig UF lektion där vi bara kollade på lite bilder.. seegt
Hoppas bara att vårat företag kommer gå bra :D ja ska sälja våran produkt till alla ja känner:D eler iallafall alla tjejer ja känner haha för den är inte direkt tillför killar!!

När jag kom hem så åt jag och satte sedan igång att städa lite hemma, för att ja skulle kunna fjäska för mamma :P hade nämnligen sagt till henne innan att jag ville gå på Mika konserten med Emma och Sara å hon hade inte tagit det så bra.. så därför tänkte jag göra ett nytt försök genom att vara duktig :D haha
Jag - ser ni inte ?
Pappa - å har du städat?
Mamma - Vad bra!
Jag - joo för jag tänkte ju att vi kunde beställa Mika biljetten nu
Mamma - HAHAHAHA!! jag och pappa har pratat om det och eftesom vi inte gjort något denna sommaren (vi brukar åka utomlands, men iår var dom i italien och skottland och jag har inte varit någonstans) så betalar vi detta för dig
Jag - YES!

MIIKAAA !!! i damark fan va kul vi ska ha wiiee

nu ska jag sova eftersom det är tidig skoldag imon =/ 08.30 börjar jag seeegt


Kommentarer
Postat av: syster

ja din loje fjäskis då??? Loj= hång,efter, knäpp....jag tror du fattar...med tanke på att du lura mig på 200 spänn och att morsan betalar din mika biljett så väntar aset på att bli tvättad nästa gång jag kommer hem....

2007-08-27 @ 23:33:14
Postat av: emma

Catjing

Postat av: Lina

haha näää.. sagt är sagt.. :D det är inte mitt fel att du är så korkad att du betalar mig 200 kr för att betala din bil!! ska ja tvätta den blir det 100 till HAHAHA :D

2007-08-28 @ 15:26:00
URL: http://writteninthestars.blogg.se
Postat av: Lina

nejeee Catjingaaaa! haha

2007-08-28 @ 15:26:30
URL: http://writteninthestars.blogg.se
Postat av: Sara

hahahaha..
Det ska bli skeeeta kul!

2007-08-28 @ 17:52:20
URL: http://payinginnaivety.blogg.se
Postat av: syster

såååå mpnga gånger som jag har bjudit dig på mat och grejer när vi har varit i stan....

2007-08-28 @ 17:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback