äntligen en bloggning :P

Jaa det var längesedan nu :P har inte riktigt haft orken. inte heller något att skriva om.
Onsdag nästa vecka börjar skolan igen =( så imon sa ja till stan med sara för att shoppa skol material "jättekul" kanske hittare något treviligare oxå:P som kläder hihi

Träningarna har även börjat nu. jobbiga kondition och fysträningar. i helgen var det Göteborgs Cup det var kul att äntligen få spela riktiga matcher.. Hade även ett snack med Magnus han sa förra året så tränade jag "som en liten blå" och utvecklades jättemycket. men att han och patrik nu tycker att jag tappad gnistan och orken. Jag blev förvånad att han sa det då. men när ja funderat lite på det så känner jag mig faktist seg och trött ständigt. som om alla träningar förra sesongen från både skolan och hemma och även matcherna satt sina spår.
Så idag kändes det som magnus berömde mig extra mycket för minsta lilla grej ja gjorde för att ja skulle känna mig bättre eller vad man nu ska säga :P
hoppas det kommer gå bättre till serien.. för det är det jag längtar efter. inte denna bajsiga försesong träningen.


Jag har även en ny "lover" haha Jonas Armstrong - Robin Hood
Jag orkar inte lägga in någon bild kommer la senare. han är iallafall gulligast nu :D

God Natt

Kommentarer
Postat av: emma

oh I want to see a picture of your new lover!

Postat av: Lina

haha ja ska leta upp en :D

2007-08-14 @ 17:36:24
URL: http://writteninthestars.blogg.se
Postat av: Matilda

Segt att skolan börjar igen...jag börjar inte förens i övergången mellan augusti och september. Den 29:e augusti har jag omtenta och sen börjar kursen i september. Slutade jobbet idag så nu är jag ledig i två veckor typ :-)
Hoppas träningsgnistan kommer tillbaka snart!

2007-08-14 @ 17:59:29
URL: http://telly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback