Shopping !

Heej. Idag åkte jag till stan med tjejorna efter skolan :) vi shoppade och drack kaffe mocha <3 sara köpte mest.. åkte la hem med 5 påsar tror jag :P

För mig blev det:
2 pack spännen - Glitter
Leopardskor - Din Sko
Söt grön tröja/klänning - Gina Tricot
Vitt långt linne - Gina Tricot

I skolan hade jag muntliga nationella i engelska. det gick la bra tror jag. hackade lite och så ibland, men va fan.. allt kan ju inte gå perfekt liksom :) man får hoppas på det bästa.

Imon är det coopertest =/ men ja skiter i vilket nu, ja bara springer, kommer inte bry mig om vilken tid jag får. orkar inte bry mig ! vill bara få det överstökat.. åka hem så slappa.. kanske blir fest på kvällen =) måste bara se om ja kan skaffa något att dricka =/
Kraam





Kommentarer
Postat av: svampbob

Mera öl åt folket!

2007-04-12 @ 16:19:21
Postat av: Sara

hahahaha :D Håller med ^^

2007-04-12 @ 16:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback