Glad Lina !

Idag är jag glad =D Och jag har flera anledningar till det..


1.
Gymnasie SM på torsdag och fredag läängtar, ska bli så kul, känner att vi har roligare tillsammans nu är i 1:an :)

2. Ingenting att plugga för tillfället. Kan bara sitta tillbaka och njuta
3. det är bara gym imon:) gött å sen ska ja å sara till mej, å sen til stan för att köpa singstar å sen ska vi har suuperkul hos henne hela heljen ^^,
4. Jag fick MVG på mitt engelska prov =D blev suuperglad, för jag är liksom inget mvg-barn precis :P
5. Solen börjar titta fram nu och molnen förvinner.. kanske kan bli fint väder imon då =)


      Gammal bild :D men det var goa tiden det ! hihi                              


Kommentarer
Postat av: Sara

wiiihoo, duktiga Lina! :D Aja, jag kan väl oxå vara nöjd. Jag fick ju VG i alla fall :P
I morgon du! <3

Postat av: Sara

http://gratisgen.se/?ref=69252
Gå in å bli medlem! Duvet, man får gratis saker å så =)

2007-04-19 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback