Döda mej!

Jag haaaatar historia!!! jag hatar skolan!!!! kan fan inte ett piss på historia provet, pluggade lite i förrgår, igår och idag men jag kan inget endå =( inte så lätt att trycka in 300 sidor på 4 dagar, ( Ja vet, jag är en dålig planerare :P)



Igår kollade jag på sista avsnittet av Prison Break äntligen! å ja började lipa till slutet! ja säger bara det jag började lipa!! så jävla hemskt, enligt mej! men ja ska inte berätta va det var eftersom vissa inte sett den än... men ni som har förstår nog vad jag pratar om. lääängtar så jävla mycket till sesong 3 så ja får se fortsättningen. har hört att Sarah Wayne Callis (Sara Tancredi) inte skall vara med i dom första avsnitten eftersom hon ska bli mamma =) stort grattis!


image99                              image102

Kommentarer
Postat av: emma

Åh hon är så söt, undra om hon får en liten brottsling till bebis.. :P puss på dej lina =)

Postat av: Lina

haha jaa undra det :P hoppas isåfall att han blir lika snygg och smart som michael :D puss

2007-04-09 @ 22:02:24
URL: http://writteninthestars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback