äntligen över.

Idag har jag haft det stora historia prov som jag fruktat så länge.. det gick la okej, ja klantade mej på den sista och största frågan. så typiskt mej så läste jag inte ordentligt och skrev då för mycket så ja satt mycket längre :P haha man ja lär inte få - poäng iaf ^^, känns iaf skänt att det är över så nu är det dags att göra lite natur.
Men först ska jag unna mig att sitta här vid datorn och ha det trevligt :)

Imon är det stan efter skolan som gäller med tjejorna. undra bara vad man ska ha på sig =/ hur varmt kommer det bli? får se sen.. är sååå shopping sugen asså. ska kolla efter väska, toppar/linnen kanske klänningar.. äsh ja kollar efter allt som finns istället =D

Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback