Match

Idag har jag spelat match mot Warta. vi vann såklart ^^, så nu har ja ont i nacken å foten men det går säker över, över natten.. jag gjorde ett mål :S Sara gjorde 12.. nytt rekord för henne :D grattis. å imon bär det av till gymmet. ska ha bodypump ååh orkar inte.. kommer så sån grymt jobbig träningsverk.
Å på fredag, ennu värre COOPERTEST!!! jag viiiiill iiinte. buhu :(
idag kom morsan hem oxå.. hon hade köpt en parfym t mej eftersom min förra gick sönder:)


Just nu sitter jag och kollar på Sailor moon, fast ja skriver här medans den laddar lite. hade inte YouTube funnits så hade ja inte vetat vad ja skulle göra :P det hade liksom bara inte gått:D
ÅÅH va ja älsar sailor moon filmerna så jävla coola e dom asså :D 

                                                                  


Åh fuck asså. ja måste plugga mer på dom jävla en
gelska glosorna, är ju hur många som hellst som ja inte kan. orkar inte med skiten, det är så jäävla seegt.

Men nu ska ja tjecka mer på sailor moon! ha det bäst alla

Cityakuten: 4 dagar
Smallville: 11 dagar

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiinda

Stackars Lina, kul att ni vann iaf. Grattis :)

2006-09-17 @ 20:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback