Lalala

                               
111028-12


Tjohoo ^^, nu har jag sovit gött i 4 timmar.. fast det är ju inte så bra att sova mitt på blanka dan:P men det skiter jag i för ja e så tröööött efter alla dessa träningar..

Å så var det Engelska prov idag oxå.. svarade på allt uton ordet chein.. eller hur d nu stavas:P så ja tror det gick ganska så bra hoppas det kan bli mer än G iaf :D
Å i kväll kommer min kära syster hem. å så börjar ju såklart Cityakuten (ER) i USA ikväll:D wiie

Imon är det bajsiga coopertest. Jag vill värkligen INTE !!!!!!!!! å magnus säjer att vi som går på aspero måste jogga runt den. haha det kommer ju hända oxå.. typ kul att ligga efter alla 3:orna.. så det kommer säkert bli att jag kör på.. :S

OH NO! svampbob fyrkant är ju nu! måste dra.

Puss på stortån<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Du & din Man svampbob. =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback