scary


hihi
Bad dogHeeeejsan! Nu sitter jag här i skolan å lyssnar på "I'll be looking for freedom" och jag vill be om ursäkt för att jag inte skrivit i bloggen på ett tag.  Nu är det 2 lektioner kvar och ikväll är det träning! med damerna, faaan.. orkar inte med de störda träningarna med dom...

I söndags var det då strömavbrott. jag hade precis kollat färdigt på Resident evil: Apocalypse som är typ en rysare.. där dom t.ex. går runt i mörka rum och lyser med ficklampa å så ploppar det upp levande lik eller hundar som ni ser till vänster.. inte så mysigt. så så sätter man på beck å allt blir svart, lite scary sådär tycker jag!
Kl 11.58 vaknar jag av att pappa kommer in å släcker i mitt rum och att frysen piper för att den har blivit för varm:S

Jag har precis visat ett klip från Resident Evil för emma och Linda men Emma kollade ju såklart inte den lilla Chicken! men Linda är allt lika modig som jag :D
Sara ville inte heller se! trökmåns.. Men nu ska ja sluta skriva för att sara ska få se min blogg igen:D

hej hopp runka snopp, sug och svälj trevlig hej!                
Ikväll kommer LOST förässten :D wiiie                                                                          

Kommentarer
Postat av: Lars

Fan, jag gillar inte att Veronica dör i Prison Break.

Postat av: lina

ja jeses va tråkigt.. det blir ju inte desamma när itne hone me

2006-10-11 @ 12:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback